ARASH-TV

فعالیت های فرهنگی و رسانه ای آرش رمضانی فوکلایی

ARASH-TV

فعالیت های فرهنگی و رسانه ای آرش رمضانی فوکلایی

ARASH-TV

آرش رمضانی فوکلایی
تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی
مترجم زبانهای انگلیسی.عربی.روسی.ترکی استانبولی.ایتالیائئ
کارشناسی کارگردانی , و ادبیات زبان انگلیسی.کارشناسی ارشد ارتباطات و رسانه و تکنولوژی آموزشی
دکترا مدیریت رسانه
پژوهشگر و مدرس دانشگاه
متولد منطقه پازوار.روستای فوکلا.بابلسر
.arashtv99@gmail.com/pazevartv@ymailcom
تلفن تماس09365893199
مشاور امور فرهنگی و رسانه ای
کمپین تبلیغاتی و رسانه ای
تهیه و تولید فیلم و سریال تلویزیونی
برگزاری سمینار و همایش های علمی و فرهنگی و هنری

آخرین نظرات
نویسندگان

قدرت تلویزیون

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ


         

قدرت تلویزیون

تلویزیون از یک سو، رسانه ای است که همه قوای ادراکی انسان (عقل، خیال و وهم) را تحت تأثیر قرار می دهد. از این رو، یکی از ویژگی های متمایزکننده تلویزیون کیفیت و جذابیت آن است. این ویژگی، جزو جداناشدنی این رسانه است. تمرکز و توجه چشم و گوش را می طلبد، توجه را به حرکت در یک فضای کوچک معطوف می کند. این جعبه جادویی کنار میز غداخوری و یا هر جایی که مناسب تر تشخیص داده شود، قرار داده می شود. استفاده کننده از تلویزیون به بیرون رفتن از خانه و تهیه بلیط نیاز ندارد، بدون آنکه از صندلی خود بلند شود، می تواند با استودیو، صحنه های نمایش و دوربین های خبری در دور دست ها ارتباط دیداری و شنیداری برقرار کند.۲ همچنین تلویزیون تصاویری پویا به شکل نمادین، همراه با زبان و صدا و موسیقی منتقل می کند. از این رو، کلیه شرایط لازم برای توجه و جذب در این رسانه فراهم آمده است و این ویژگی تلویزیون را به قدرتمندترین رسانه جمعی از سایر رسانه ها متمایز می کند.

بنابراین، از طریق تجربه کردن روش نمادینی که رسانه های گوناگون را از یکدیگر متمایز می کند، کودکان این امکان را به دست می آورند تا آن دسته از مهارت های لازم فکری را کسب کنند که موجب می شود با تأثیر بیشتری از طریق آن رسانه ها یاد بگیرند. یادگیری از طریق رسانه ها، بستگی به پرورش کافی رفتارهای مربوط به مهارت های کلی و نیز مهارت هایی دارد که برای استفاده از رسانه ای خاص به شکل ویژه موردنیاز است. از سوی دیگر، تلویزیون وسیله ای برای بمباران اطلاعات است، و همین دو علت تأثیرات تلویزیون بسیار عمیق و ماندگار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
ارش رمضانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی