ARASH-TV

فعالیت های فرهنگی و رسانه ای آرش رمضانی فوکلایی

ARASH-TV

فعالیت های فرهنگی و رسانه ای آرش رمضانی فوکلایی

ARASH-TV

آرش رمضانی فوکلایی
تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی
مترجم زبانهای انگلیسی.عربی.روسی.ترکی استانبولی.ایتالیائئ
کارشناسی کارگردانی , و ادبیات زبان انگلیسی.کارشناسی ارشد ارتباطات و رسانه و تکنولوژی آموزشی
دکترا مدیریت رسانه
پژوهشگر و مدرس دانشگاه
متولد منطقه پازوار.روستای فوکلا.بابلسر
.arashtv99@gmail.com/pazevartv@ymailcom
تلفن تماس09365893199
مشاور امور فرهنگی و رسانه ای
کمپین تبلیغاتی و رسانه ای
تهیه و تولید فیلم و سریال تلویزیونی
برگزاری سمینار و همایش های علمی و فرهنگی و هنری

آخرین نظرات
نویسندگان



سال گذشته دی ماه 1393  همزمان با هفته پژوهش "همایش امیر پازواری به طراحی و مدیریت اجرایی آرش رمضانی در دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار شد.

هفتم دی ماه در واحد بابل:همایش بزرگ امیر شناسی و امیری خوانی«امیر پازواری» برگزار می شود

هفتم دی ماه در واحد بابل:همایش بزرگ امیر شناسی و امیری خوانی«امیر پازواری»  برگزار می شود

هفتم دی ماه

همایش بزرگ امیر شناسی و امیری خوانی«امیر پازواری» درواحد بابل برگزار می شود

آنا،مدیر اجرایی همایش امیر شناسی و امیری خوانی «امیر پازواری» از برگزاری اولین همایش بزرگ امیر شناسی و امیری خوانی هفتم دی ماه در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم پایه  این دانشگاه خبر داد.

عباس ولی پور افروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بابل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه علم و دانش و پژوهش به ویژه فرهنگی فعالیت های بزرگی در سطح کشور انجام داده  و تعامل قابل توجهی داشته است

 

مدیر روابط عموی واحد بابل افزود: همکاری با نهادها و مراکز آموزشی و علمی و مشارکت در فعالیت های هنری و پژوهشی یکی از مهمترین اهداف این دانشگاه است که در مدیریت جدید فعالیت پژوهشی و علمی و ارتباط با فضای خارج از دانشگاه جهت معرفی و بهره مندی از تجارب و امکانات دانشگاه به آحاد مردم از مهمترین اهداف این دانشگاه است.

 

ولی پور افروزی تصریح کرد: در این راستا دانشگاه ازاد اسلامی بابل اولین همایش بزرگ امیر شناسی و امیری خوانی «امیر پازواری» را با حضور شاعران، پژوهشگران،نویسندگان و هنرمندان بنام استان مازندران هفتم دی ماه 93 در واحد دانشگاه آزاد اسلامی بابل برگزار می کند .

 

آرش رمضانی فوکلایی طراح و مدیر اجرایی همایش امیر شناسی و امیری خوانی «امیر پازواری»با ارایه این مطلب که برگزار کنندگان این همایش حوزه معاونت پژوهشی، روابط عمومی و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل است خاطرنشان کرد :  از جمله برنامه های این همایش  ارایه مقالات پژوهشی دانشگاهیان، اجرای زنده موسیقی محلی نامداران موسیقی مازندران در بخش عرفانی، ادبیات و جامع شناختی  جهت  شناخت بهتر امیر پازواری و معرفی این شاعر گرانقدر مازندرانی  به نسل حاضر وآینده از جمله اهداف این همایش بزرگ است..لازم به ذکر است 15 گروه موسیقی محلی از نقاط مختلف استان در این همایش حضور دارند و ضبط و پخش این همایش را صدا و سیما مرکز مازندران به تهیه کنندگی و کارگردانی آرش رمضانی انجام می پذیرد.

* شرح حال امیر پازواری

 امیر پازواری مشهور به امیر مازندرانی،، از شاعران تبری‌سرای مازندران بود.نام و زندگی وی در پرده ابهام مانده است. از سروده های منسوب به وی می توان گفت که از مردم شیعی روستای پازوار بارفروش( بابل ) بود و معشوقه ای بنام گوهر داشت .

شماری از منابع درباره زندگی، آغاز شاعری و عرفان امیر چندان به خطا رفته اند که به افسانه مانند است. برخی نام وی را شیخ محمد پازواری و برادرانش را کریم و رحیم دانسته اندو نوشته اند که در زمان حکومت محمد صفوی ( ؟ - ق ) در پازوار به دنیا آمد و پس از برانداختن فرمانروایان محلی و تصرف مازندران بدست شاه عباس صفوی به وی پیوست. امیر از آن پس با شاه بود و از شاه لقب شیخ العجم و امیرالشعرا گرفت. پس از مرگ شاه عباس ( 1038 ) وی به بولکلای پازوار بازگشت و در همانجا درگذشت و در کنار برادرانش به خاک سپرده شد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
ارش رمضانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی